Ausfahrt in der Zentralschweiz am Samstag 11.8.
Endlich bin ich wieder online. Gibt es eigentlich Ethernetkabel mit Stahlummantelung?? Klein Fifi kaut gerne darauf rum. Kanns ihm ja nicht verübeln, war auch mal jung und dumm 
Also, zur Ausfahrt. Wettermässig siehts Samstag nicht gerade supergrandios aus. Ich gehe am Abend an eine Geburriparty, darum um 17.00 wieder in Luzern
Wollt ihr lieber am Sonntag gehen? Wenn ja wann gedenkt ihr denn? Falls ich bis zu einer christlichen Zeit wieder nüchtern bin, würde ich mich anschliessen.

Also, zur Ausfahrt. Wettermässig siehts Samstag nicht gerade supergrandios aus. Ich gehe am Abend an eine Geburriparty, darum um 17.00 wieder in Luzern

Wollt ihr lieber am Sonntag gehen? Wenn ja wann gedenkt ihr denn? Falls ich bis zu einer christlichen Zeit wieder nüchtern bin, würde ich mich anschliessen.
ahhhhhh verdammt ich wot au
(salü major und alex:D) aber leider chan ich ja ned(scheiss chnüü)...
de arzt hed gmeint i 1-2 wuche gots den evtl wieder mitm töff fahre... aber mal luege.. wenn eso isch würdi den au wieder mal mitchachle
also viel spass wenner gönd und guets wetter^^
greez Donut
PS: wenns nu viel meh schwizer git, chöntmer den dochmal es sv träffe mache:D 1 tag

also viel spass wenner gönd und guets wetter^^
greez Donut
PS: wenns nu viel meh schwizer git, chöntmer den dochmal es sv träffe mache:D 1 tag

Zuletzt geändert von Donut am 13.08.2007 9:52, insgesamt 1-mal geändert.
doch doch mir sind nachane nu zäme goge fahre... aber nume einisch... wird würkli wieder eisch zit.... wie meinsch mit dem bmw?Roadrunner.ch hat geschrieben:ja wird ziit eh! sit min hobel de skoda küsst het simmer nüme go fahre!
gli dörfsch/chasch ja wider fahre! aber au mit de bmw?wenni gwüsst het dass du wiitermachsch hetti d'offiziersschuel au no aaghänkt
g D